Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę złożyć zamówienie?
Jeśli chcesz złożyć zamówienie, prosimy o kontakt z nami . Najlepiej mailowo podając nazwę lub link do artykułu. W momencie odebrania przez nas wiadomości z zamówieniem, przedmioty są rezerwowane do 7 dni, a w mailu zwrotnym podamy szczegóły do wpłaty.
Jak zapłacić?
Akceptujemy płatności przelewem bankowym. Dane do wpłaty wysyłamy po złożeniu zamówienia. W przypadku odbioru osobistego można zapłacić gotówką.
Czy mogę odebrać zakup osobiście lub obejrzeć przed zamówieniem?
Tak, po wcześniejszym umówieniu się.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Prowadzimy udokumentowaną sprzedaż co oznacza, że do każdej paczki dołączamy paragon lub na życzenie może zostać wystawiona faktura (bez VAT). Nie jesteśmy płatnikiem VAT.
Jak naliczane są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki w wysokości ustalonej przed zakupem należy dodać do kwoty zakupionego przedmiotu. Zgodnie z rozporządzeniem z dnia 01.01.2007 r. w kwestii kosztów wysyłki, odstąpienia od opłat z tytułu pełnomocnictw, kupujący udziela nam pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczenie usług kurierskich w swoim imieniu, koszt wysyłki nie będzie uwzględniony na dowodzie zakupu.
W jaki sposób jest realizowana przesyłka?
Aktualnie prowadzimy sprzedaż tylko w sieci, w związku z tym większość artykułów jest wysyłana poprzez firmę kurierską. W momencie otrzymania zapłaty, zamówienie przechodzi w etap pakowania i realizacji wysyłki. Na życzenie wysyłamy numer listu przewozowego, po którym można sprawdzić status doręczenia.
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Wszystkie paczki wysłane firma kurierską są objęte ubezpieczeniem na wypadek utraty lub uszkodzenia podczas transportu. UWAGA! szkło nie jest objęte ubezpieczeniem.
Co robić jeśli mój zakup zostanie uszkodzony podczas transportu?
Warunkiem reklamacji usługi przewozowej jest spisanie protokołu szkody w momencie odbioru paczki, dlatego obowiązkowo należy sprawdzić zawartość podczas odbioru. Rozpakowanie paczki zajmuje jednak sporo czasu i często się zdarza, że osoba dostarczająca nie czeka, w takim przypadku na wszelki wypadek najlepiej poprosić kuriera o nr telefonu. Dla celów odszkodowań należy zachować wszystkie oryginalne materiały opakowaniowe i skontaktować się z kurierem.
Co jeśli nie jestem zadowolony z zakupu?
Oferujemy gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli artykuł zostanie odesłany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że wszystkie elementy są zwracane w nienaruszonym stanie. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać załączony rachunek lub paragon. Paragon/rachunek znajduje się w folii na opakowaniu. Koszty wysyłki niestety nie podlegają zwrotowi, a klient będzie także zobowiązany do pokrycia kosztów powrotnej wysyłki.
International buyers
Do you ship orders abroad?
Yes, we can ship every item up to 30kg and matching to 50x60cm package via Postal service, larger items are shipped with a courier. To Berlin and some parts of Germany we deliver personally.
What are a postage costs?
Please contact us for shipping quote. Shipping costs are calculated individually per each article and destination place.
Returns?
Returns within 10 days to our address in Poland or UK.
Do you issue an invoice?
Our company is VAT exempt, and can’t give VAT invoices